pátek 19. října 2007

Začínáme!


Jsa tlačen časem i zvědavými dotazy, začínám informovat o zimní expedici "Severojih", tentokrát směřovanou do Norska. Název je volnou parafrází Kubova orientačního zvolání na Octogintě, znalí vědí, neznalí by se měli začít bát.
Akce bude pochopitelně drsnější, hezčí i náročnější než loni, zcela v logice sněhové koule. Příští rok to bude Grónsko a pak nějaký ten pól. Ale zatím to má čas:)
Jako informační bod jsem zvolil blog, komunikace přes maily je leckdy únavná. Navíc si sem prásknu nějakou reklamu a ještě na vás budu krutě vydělávat. That´s a real capitalism!
Jedna závažná info už do začátku. Poučen z řady zkušeností, rozhodl jsem se udělat tentokrát uzávěrku na příhlášky, včetně vybrání peněz na lístky. To znamená, že do vánoc se rozhodněte, zda jedete, a pokud ano, solte prachy na dřevo. Ušetří se tím kupa zmatků, zjednoduší rozdělování do stanů a podobně.

V současné chvíli jsou v užším výběru tito dobrodruzi:
Já - uštvaný organizátor, středobod celé akce:)

Míša - moje pojistka proto, abych a) nezmrznul b) neumřel hlady c) slyšel na akci aspoň sem tam vlídné slovo.

Janka - 150 cm svéhlavého rozumu

Kuba - dobrodruh starého ražení, vždy vybaven termotrikem, lahví vodky a tyčkou salámu

Pavel - flegmatický optimista, nezbytný pro budhistický všeřešící klid a orientační schopnosti

Lenka - vyvažující dívčí element, "co nezvládnu, nezvládne nikdo"

Možná Marek a další....

Komu se jeho charakteristika nelíbí, může mi napsat a stěžovat si. Do záhlaví ať prosím napíše "Spam, určeno k vymazání".

Zatím vše. Fil

Žádné komentáře: